miercuri, 13 ianuarie 2016

Pe repede-nainte


(în care se va dovedi că atât Muţunau cât şi Mamiţuni au deja ample reflexe de adolescent, respectiv hoaşcă senilă)


Vineri seara:
- Muţunau a plecat şi el la film.

La film se ducea văr’su lui Muţ (11 ani) cu doi tineri adulţi (ca să le zicem aşa). L-au luat, deci, şi pe Muţunau. Eu, nimic, încă la muncă. Dăăă, dacă nu mi-a plăcut cartea...

- Da’ la ce film s-au dus?
- La Star Wars!
- A, bine.


Ar fi putut fi Nimfomana, de exemplu.... sau alta trăsnaie... 

Sâmbătă dimineaţa, în lift, în drum spre varii destinaţii, Muţunau, strălucind de încântare ca ditamai supernova, cu colţurile buzelor întâlnindu-se la ceafă (avea un rânjet cam cât o felie de pepene verde de 10 kile....) declară:
- Am mâncat popcorn! Am băut Cola! Am mâncat nachos! Şi creveţi prăjiţi, de la Nordsee, de-ăia de care nu vrei să-mi iei tu! A fost cea mai frumoasă zi din viaţa mea!
Eh, tineri adulţi, pun eu mâna pe voi. Cola, ha? (între noi fie vorba, dacă vrei să-i fii simpatic lui Muţunau, cam costă, că junele are figuri în cap, nu glumă)

- Eh, odată pe an presupun că nu pocneşti. Da’ aş vrea să-ţi intre bine-n cap că îţi interzic şi prăjelile, şi Cola.

Muţunau rânjeşte pretins aprobator şi am, aşa, telepatic, confirmarea că se gândeşte la Mătuş’sa-cu-acte-în-regulă.
Care-i dă, de obicei, Pepsi. Ea nu bea Cola. 
(sunt cam singura din tot clanul care militează anti-băut de şampoane)

- Şiii..., cum ţi s-a părut filmul?
- Păi... îl văzusem deja. Da’ a fost 3D. Am păstrat ochelarii.

De-o-se-bit. Ce ziceam de tinerii adulţi? Şi de fulgii care le vor merge?

- Da’ unde ai văzut tu filmul? De Revelion, la H.?
- Nu. H. avea episoadele 4,5,6. Acum am văzut 7.
- Da’ unde???
- Cu tine, ai uitat?


Sincer, da. Uitasem. Complet.
Jalnic.

Niciun comentariu: