vineri, 21 decembrie 2012

Preocupaţiuni muţunautice

Muţunau e preocupat de viitor, ca şi de trecut, drept care investighează:

- Când tu o să mergi la facultate, cum o s-arate bunica?

- Păi eu am fost la facultate, nu cred că mă mai duc din nou. Cum o s-arate bunica atunci când o să mergi tu, asta întrebi?

- Nu. Eu n-o să merg la facultate. Eu o să merg să lucrez şi pe urmă o să-mi iau un pachet de ţigări şi brichetă şi o să fumez!

Peste cinci minute, în poveste apar şi un rucsac (menit să ascundă ţigările de vultureştii ochi mamiţuneşti) şi intenţia declarată de-a-o tuli globtrotereşte spre Indonezia. Sau Indochina. Mă rog, spre un tărâm exotic şi îndepărtat.

În urmă cu câteva săptămâni anunţase că, la maturitate, se mută-n Australia şi, la bătrâneţe, la Paris, într-o casă.

Niciun comentariu: