miercuri, 9 decembrie 2015

A venit şi ziua aia



- Mami, ce înseamnă „pulă”?

Deci, a venit şi ziua aia. 

- Da’ tu ce crezi că-nseamnă?
- E un cuvânt urât.
- Unde l-ai auzit?
- La şcoală, de la S. S. spune tot felul de cuvinte urâte, mă-ta, din astea. 

N-am reuşit să aflu dacă ştie şi înjurături noi. Păcat, îmi luasem agenda să notez.... 

- Înseamnă acelaşi lucru ca şi puţă, doar că se referă la un adult, behăi eu drept răspuns. Denumirea folosită medical e penis. 
- A, nu ştiam, zice Muţunau.
Na, bine că ţi-am deschis orizonturile culturale. 
- Şi e o convenţie socială ca acest cuvânt să nu fie folosit aşa, toată ziua-bună ziua. Da’ S. ce face, declamă asta non-stop? 
- Da. 
- Ca şi cum ai spune „fuuund!!! fuuuund!!! fuuuund”!!! toată ziulica? 
- Hi-hi-hi, râde Muţunau, da, e caraghios. 

Aştept cu interes restu’ de m, p, f, etc. 



Niciun comentariu: