luni, 19 decembrie 2011

Leapşa cu cadouri şi dilemă rezolvată

Raluca m-a provocat să declar ce-aş vrea să primesc sau care cred că ar fi cadourile ideale pentru cineva.

Mulţumesc pentru leapşă! O s-o adaptez un pic... (doar un pic!)



Declar cu un aer foarte fudul că taman ce-am intrat azi în posesia unui setuleţ de cosmetice care-mi surâdea de multişor



şi că, pe lângă el, s-a mai aciuat şi-o stecluţă de ulei Kneipp de masaj.


Pentru că n-am mai avut răbdare, sub brad o să pun, eventual, respectivele cutii de carton, goale- dar ambalate frumos.



Iaca alte cadouri frumoase pe care le-aş primi oricând cu drag:

















Altfel, îmi doresc timp. Şi linişte.

Şi câteva corpuri noi de bibliotecă (sau măcar rafturi!) ca să-mi încapă ca lumea cărţile.



Desigur, Moş Crăciun ar putea să-mi aducă o casă nouă, ceva mai mare, în care să încapă mai bine sus-amintilele corpuri noi de bibliotecă (momentan inexistente).



Sau măcar o vacanţă de tip sanatoriu, cu plimbat, dormit, eventual schiat, băut Radlere şi tot tacâmul.



Muţunaul, temeinic sondat de cam tot poporu’ care altă treabă n-are, declară că el nu vrea nimic de Crăciun, pentru că are tot ce-i ti’ebuie!

A primit un pacheţel de la angajatorul mamiţunesc şi cu asta s-a rezolvat, a venit deja Moşul.
Pachetul, desigur, era temeinic cenzurat (la primire, nu mai conţinea deloc ciocolată!) dar Muţunau nu ştie asta. (cârcotaşii protestatari au primit răspunsuri de genul „la dentist cu copil preşcolar să te duci tu!”; căci eu mă sacrific sistematic pentru binele dinţilor copilului.)

Şi-uite aşa pare să mi se fi rezolvat dilema sărbătorească anterior menţionată.

3 comentarii:

Raluca spunea...

Pai eu iti doresc casa mare. Si cand venim fiecare in vizita la tine, de casa noua :D, venim cu cate un produs din cele de rasfat, de la inceput :D.

Mamiţuni spunea...

Pai, multumesc!
Daca veniti cu cate un produs, o sa va chem tot mai des :)

Anonim spunea...

of si vai, ce idei misto ai. eu n-am avut asemenea idei. :( totusi cumnata s-a aratat incantata de halatul de baie extrapufos si cu gluga, iar mama sigur o sa se bucure (dupa care o sa-mi trada doua dupa ceafa) de ibricul de arama pentru cafea. se smircaie de doua luni ca o duc cu presu' cu texte de genu': n-am gasit, e prea scump, n-am timp sa ma duc la targu' nu stiu care.
ar trebui sa salvez articolul pe undeva. la anu' prin noiembrie, iar imi pun neuronul pe biguriuri pe tema "cadouri".