joi, 3 octombrie 2013

Cel mai nou erou favorit


... dupa Spaidermen, Habarnam, Ailămen, CheptănAmerica şi alţii la fel ca ei..

... nu este, de fapt, erou.

Pentru că este o ea.



Nu, nu e vorba de CheptănMami.
(Deşi m-am autopropus, numirea a fost respinsă, in Mare Unanimitate Muţunautică.)


E vorba de Pippi Şoseţica.

Dat fiind că m-a mâncat undeva să hachiziţionez aceste cărţi,

 
 
 
 
 
acu’ cetesc din ele de zor.
(tehnic vorbind, doar din prima, pe care abia am terminat-o)


Toa’r’şa Şoseţică, personaj vag ADHD-st, nu datează decât de prin perioada celui de-al doilea rezbel mondial, când, presupun, se simţea o mare nevoie de super-eroi.

(venerabila vârstă a Şoseţicii m-a făcut să mă-ntreb cam cât de matusalemici or fi ăilalţi super-eroi, dar momentan n-am investigat decât parţial subiectul.)

N-ar strica o Şoseţică la casa omului!

Casa ei fiind, teroretic, asta:

2 comentarii:

Anonim spunea...

puteti sa incercati si mary poppins. mie imi plac si acu', la venerabila varsta de 33 de ani.
ady

Mamiţuni spunea...

Ady,
multumesc pentru sugestie, o sa incercam si revenim cu reactii.
Cred ca e prea girly-girl pentru Mutunau (Pippi e mai pirat-anarhist, asa...), da' vedem.