joi, 21 august 2014

Văratice (2)

Ursuleţii spălători, unul mai bronzat şi mai solid, unul, nu:



Voinicul pescar amator (e o tehnică nouă şi sofisticată, de dat cu pietre-n capetele peştilor):

 
 
Nu prea-mi e clar la ce folosea maieul: 
 


Baloneria, desigur.
 

Gardul şi coliba au binişor peste 30 de ani, dacă nu mai mult; până acum 4-5 ani, în spatele copacilor erau alţii, înalţi şi frumoşi - demult ajunşi lemne de foc - şi prin curte era şi iarbă - rasă definitiv de inundaţii.
Are aer de litoral - şi locul e, de fapt, mult mai spre munte.

5 comentarii:

Monica spunea...

Huck Finn și Tom Sawyer, clar!
Atenție, să nu o ia cu barca în jos, pe Mississippi!
Buclele sunt adorabile!

Matusa-cu-acte-in-regula spunea...

Din cate-mi aduc eu aminte, tehnica pescuitului i-a fost adusa la cunostinta de catre ilustrul dumisale bunic, acum 5 ani. Cel putin asa s-a laudat bunicu', dupa ce s-a intors dintr-o plimbare facuta cu Mutunau, pe prund. :)

Mamiţuni spunea...

Monica,
nu m-am gandit pana acum la asta, dar... ai dreptate!

Cine zici ca e Huck si cine Tom? ;)
(Mississippi e clar ca avem. Cu barca putem sta linistiti, pen'ca, precum zice bancul cu cainele ardeleanului, e la mine.)

Matusa-cu-acte-in-regula,
oi fi fost tu martor ocular (ma rog, auricular) la poveste... mie mi-a scapat relatarea cu pricina.

In orice caz, ilustrul nepot a exersat-o intens in ultimii (acei) 5 ani, cu maxima dedicatie - in sensul ca nu prea conta daca eventualii pesti puteau fi gasiti la (sute de) kilometri distanta...

Monica spunea...

Aș zice că Muțunau e Tom (care mi-era mie mai simpatic, mai ales pentru faza cu negrul JIm pus să-și ude cu lacrimi planta din baracă. Vezi ultima foto:)

Mamiţuni spunea...

Monica,
Multumesc, o sa-i comunic impricinatului (la pachet cu lectura, desigur, ca sa stim despre ce vorbim...) si o sa revin (cand o fi...) cu impresii :)