luni, 17 noiembrie 2014

Zoon politikon se răzgândeşte. Din nou

 (o să sune cam a „după război, mulţi viteji s-arată", da’ asta e, mai devreme n-am apucat să consemnez, ca să conserv cronologia zicerii.. )

 După oarece vacanţă, pescuiesc copilul spre-ntoarcere acasă, ocazie cu care aflu că, de unde era mare susţinător Iohannis, după una din dezbateri (a doua, poate...?) Muţunau a declarat că nu-i mai place „neamţul”.
Bunica de Muţunau susţine că musiu ar fi spus chiar că îl preferă pe Ponta - dar cum ea e votant michimausic, tratez citatele cu gramu’ de sare indicat...


Acu’, din istorii recente, ştiu că Muţunau posedă un instinct ieşit din comun în anumite privinţe.

N-a fost, ce-i drept, capabil să-mi indice numerele de la 6 din 49, ca să nu mai fie nevoie să mă duc la muncă şi să pot sta toată ziulica pe blog (sau poate n-a vrut...?), dar, de fiecare dată când era de intuit sau de prezis ceva (cu care el personal n-avea nicio treabă), precizările pe care le făcea erau suspect de pertinente. Nu-l poftea nimeni la dat declaraţii, se trezea ’mnealui vorbind.

E drept, merită zis, precizările pe care le făcea erau pe marginea unor chestiuni de ordin artistic (interpretări de piese de teatru) şi logistic (la supermarket nu mai sunt banane, ajungem la ora X la destinaţia Y).

Vom fi având paranormal strateg senior la domiciliu, cine ştie...


Aşa încât m-am cam îngrijorat la gândul că Muţunau l-ar fi descalificat pe Iohannis... (deşi poate dorea să-i sancţioneze doar prestaţia cu pricina...)

Îngrijorată cum mă găseam, azi de dimineaţă, când eram cea mai chiaună de nesomn, şi cea mai nelămurită cu privire la cum apucăm să facem tot ce stabilisem (patinaj, livrat şi preluat bagaje, votat, văzut 2 filme la Kinodiseea, consiliat omuleţ plecător la Paris), Muţunau vine lângă mine, mă bate părinteşte pe umăr şi-mi zice, de parcă tocmai ar fi obţinut dovada incontestabilă:

- Iohannis va fi preşedinte!

Aştept până mâine dimineaţă (sau seara...) să-i confirm.



PS (luni seara). Am rezolvat enigma, ambuscând matinal-întrebătoriu Muţunaul (în lift)

- Auzi, da’ când ai zis tu că va fi Iohannis preşedinte... de unde ţi-a venit ideea?
- De la scoruri.
- Hă?
- De la voturi.
- Dar nu se terminase încă votarea!
- Dar mi-a spus bunica despre Iohannis că avea scoruri mai mari în sondaje!

Na, deci nu vom câştiga la loto. Nu fără sondaje, cel puţin...

Niciun comentariu: