duminică, 30 mai 2010

Ferma Animalelor

Am fost, în sfârşit, în vizită la Ferma Animalelor din Pantelimon. Localitatea, nu cartierul.

Un loc frumos, civilizat şi relativ uşor accesibil. Şi ieftin! Intrarea este 5 lei de persoană. Copiii sub 2 ani intră gratis.
Program: 10-19, de luni până duminică.
Se pot călări ponei, contra cost suplimentar. Există 2 trambuline şi tobogane şi tractoraşe "la liber".

Mi-a plăcut mult c-au pus şi multe jucării (Muţunau nu s-a mai dezlipit de tobogane... chiar dacă prima rundă n-a fost prea plăcută: din cauza pantei prea abrupte, a prins viteză prea mare, n-a mai apucat să se-oprească şi s-a trezit aterizat relativ brutal pe fund, la o jumătate de metru de tobogan...).
Că aveau separe-uri umbroase şi, pe un perete al clădirii de la intrare, expoziţie cu desene de copii.
Că au un magazinuţ cu jucării - mai ales figurine cu animale de fermă.

Mi-ar fi plăcut să aibă de vânzare şi mâncare pentru copii. Fie şi preambalată. Sau fructe. Deşi cred că le-ar trebui o tonă de aprobări pentru asta... Apă aveau, în magazin, oarecum mai greu de observat (o vedeai la ieşire). Şi nişte sandwich-uri preambalate, de care, din motive legate de varietăţile disponibile, am preferat să nu mă ating.
Culmea, nu au câine şi nici mâţ. Sau poate nu i-am văzut noi...?

Ferma Animalelor
se învecinează (gard în gard!) cu Ferma de Lapte.
De unde, minunea minunilor, în afară de faptul că o vacă a vrut să ne pupe, am plecat cu lapte crud!!! (ceea ce m-a transportat madlenian, via papile gustative, direct în raiul copilăriei proprii şi personale!)
Este 3 lei litrul. Sticla de plastic de 1 litru (pentru cine nu şi-a adus de-acasă) costă 1 leu. Totul, la dozator. Care dozator nu dă rest (nu în bani!), dar dă lapte de diferenţa altfel nerestituibilă).

Am mai aflat că există dozatoare de lapte crud şi-n oraş:

Magazinul Naturalia, Bd. Unirii nr. 69, sector 3, vezi harta locatie »

Magazinul Cridany, Şos. Ştefan cel Mare nr. 36, Bl. 30B, sector 2, Contact: 021 212 27 13, vezi harta locatie »

Magazinul Sagis, Şos. Mihai Bravu nr. 98-106, Bl. D16,Contact: 0722 614 895 ,vezi harta locatie »

Magazin Targul Domnesc, Str. Clucerului nr. 2, sector 1, vezi harta locatie »

Agroindustriala Pantelimon (Ferma de lapte), Str. Sf. Gheorghe nr. 20, Pantelimon, Ilfov Program: L-D 07:00-20:00 vezi locatie »

Ferma de lapte

- Vaca, muuuu, zice Muţunau. Caii! Puneii! Ga-gaaaa! Coco! Pu'celu'!

O să mai mergem.

4 comentarii:

XoXo spunea...

intr-adevar este o locatie excelenta pentru copii si accesibila pentru toate buzunarele, am desoperit-o si noi anul trecut. Ar trebui sa fie mai multe locuri de gen in Bucuresti ca sincera sa fiu m-am saturat pana peste cap de parcurile din jurul blocurilor !!!

Altheate spunea...

Noi am incercat varianta tara, ferma neaosa taraneasca, anul trecut si baietii au fost foarte impresionati, mai ales Mircea care pana atunci nu verbaliza prea mult. Experienta tara a declansat un debit verbal impresionant, trecand chiar la propozitii.
Trebuie sa ajungem si la ferma asta.

Mamiţuni spunea...

Lily of the Valley,
subscriu!

Altheate,
Cred ca o sa va placa.
Animalele sunt expuse in niste tarcuri ( dar au unde se adaposti la umbra), nu sunt ca la fermele adevarate, in mediul lor - ca sa le poti vedea mai bine.
Ai voie sa le atingi, dar nu sa le hranesti. Si sunt blande.
Si copiii se pot si juca, asa cum ar face-o intr-un parc obisnuit.

Flatfy spunea...

Cine se mai uita la asa ceva??