duminică, 28 august 2011

Ultima, dar nu cea din urmă

Postarea asta ar fi trebuit să conţină câte ceva despre faptul că azi e ultima mea zi de libertate.De eu cu mine, fără nimeni altcineva prin preajmă. Cu somn de voie. Fără presiuni, fără program. Doar cu chef sau nechef.

Cumva, am reuşit (iar!) să şterg textul (chit c-aş fi jurat că-mi aminteam cum îl salvasem...), semn că nesomnul nu-mi prieşte (dăăăăă). Nu era mare lucru... un mic calcul legat de cât timp ar mai putea trece pân' mai prind eu o zi de-asta, (de Crăciun? la anul pe vremea asta? niciodată?)

Ironia e că azi de dimineaţă, în ultima mea zi de libertate, sub influenţa vagii dureri de cap de tip am dormit prea mult, (una din părţile proaste ale oboselii fiind că, atunci când prinzi o durată normală de somn, reacţionezi ca şi cum ai fi înţepenit, letargic, mult prea mult!) m-am apucat, desigur, de treabă.

De sortat hainele muţunautice (în rămase mici, mai merg o tură, bune şi încă mari), de plănuit spălări şi depozitări (am să încerc pungile de compresie, alea care se videază, de la Jysk).

De făcut agende: a mea, personală, de muncă, plus aia de întâlniri de socializare de pe lângă muncă, plus aia de şcolire muţunautică (dat fiind că, deşi va continua să meargă la grădiniţă, ne-apucăm de şcolit acasă, în continuare, în paralel sau pe lângă...), plus, plus, plus.

De făcut liste cu, desigur, de făcut. Cum ar fi de deprins arta planificării meselor (şi, implicit, sau mai ales, a cheltuielilor aferente) şi a activităţurilor de aproape orice fel.

De pus dulceaţa în borcane... printre picături (motiv pentru care, desigur, n-am terminat încă).

De făcut ordine.

De unde reiese că pierderea textului n-a fost ea, aşa, chiar întâmplătoare...

'Estimp, la instigarea bunicească "hai s-o sunăm pe mami”, Muţunau sărise, iute, cu replica:
- Nuuu! Că mami e foahrte sensibilă!
Pe care mi-a relatat-o tot el, ulterior, într-un soi de vorbire indirectă.

Mhâmh.

4 comentarii:

g.cojocaru spunea...

:D tare sensibila!! :D :D :D ... rad de replica nu de insemnatatea ei.. ca nu ma bag peste ce stie copilul. :)))
Reuniune placuta. ;)

Raluca spunea...

Ce multe ai facut azi! Cat pentru o toamna intreaga! Esti foarte organizata! Eu numai cand ma gandesc cum as putea sa-mi fac niste planuri din astea de organizare imi creste tensiunea si intru in panica :))

Carla spunea...

:) Dragul de el... draga de tine!

Si la mai multe! Zile de respito, dimineti tarzii sau seri devreme, strari de normalitate, dulceturi, frumoase reintalniri cu cei ce-ti apartin...

p.s. Cum e cu pungile de la Jisk? Au si aparat de vidat sau...?

Mamiţuni spunea...

G.,
da.
Foarhte sensibila.
Multumim, mai e putin pana acolo.

Raluca,
presupui ca le-am terminat? :)

Carla,
multumim!
(dar nu voi mai pupa asa curand, decat daca-mi dezvolt abilitati supraumane de concentrare si detasare).
Pungile de la Jysk sunt de mai multe feluri. Eu am cu vidare prin rulare (au ventil, nu e nevoie de aspirator) si cu vidare prin aspirare.
Rezultatul initial e relativ spectaculos, ramane de vazut cum se comporta in timp...