vineri, 17 august 2012

Cele mai apreciate cadouri de anul ăsta

Racheta Zomp! de la Quercetti:
(de fapt, rachetele, că-s patru-n cutie. şi, spre marea nemulţumire iniţială a lui Muţunau, decolează fără niciun foc... )

şi acest disc.

Pe net l-am descoperit aici & aici (ultimul link, cu un scor deloc rău...).
.

Sunt minunate.
Copilul, captivat cu zecile de minute face mişcare pe cont propriu (că doar fiecare decolare şi fiecare aruncare-s cu totul noi!) şi, eventual, îşi mai face şi prieteni.
Agregatele sunt mici şi uşor de cărat.
Discul, eventual, direct pe cap.
Joaca e mai importantă decât jucăria. Astea două-s facilitatori buni.

2 comentarii:

Zu spunea...

Ah, m-ai facut curioasa: halatul, de unde e halatul??? :D Cumva nu le-am vazut in comert (desi sunt curioasa foc din fire si ma tot uit la diverse jucarii), asa ca intreb: de unde le-ai luat?

Mamiţuni spunea...

Zu,
jucariile Quercetti sunt cam peste tot: ookee.ro, erfi.ro (erfi e importatorul).
Discul (pe care l-am primit) cred ca e de la Mothercare. Doar ca, atunci cand am fost in Afi sa-l caut, mi s-a spus ca n-au avut niciodata asa ceva.
Poate la alt magazin?
Tot la Mothercare-ul din Afi mai aveau o alta versiune a rachetei - una la care e atasata si o forma facatoare de baloane... asa ca, atunci cand lansezi racheta, ea lasa in urma o dara de baloane... (pana la prima izbire de ceva mai dur, cred)