miercuri, 29 august 2012

Unde-am fugit?

În lumea zilelor lungi şi aglomerate, a modemurilor care decid, fix când ţi-e ţie lumea mai dragă, că da’ ce tot atâta net, a căldurilor revenite şi a otitei cu plânsori.


Dar iac-am revenit în sfera blogărească -  şi, trebe zis (că prea m-a fascinat ironia situaţiei...), a chestiilor accidental descoperite-n spam...

Mai că-mi vine a zice că blogspot gândeşte - de vreme ce văd c-a clasificat, nu’ş pe ce bază (frecvenţa mare, aparent automată, a intervenţiilor?), oarece operă drept emisă aiurit în eter.

Desigur, cine s-a jurat că nu-mi mai citeşte blogul n-are de ce să reacţioneze. Că dacă nu citeşte, cum să afle c-am dat de cometariu-i în spam?

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

mie, pe wp, mi se intampla frecvent sa gasesc comentarii de la cei care intra frecvent marcate ca spam... nu mai inteleg... Am invatat sa fiu atenta si sa le recuperez.

Monis spunea...

multa sanatate! ca-i mai buna decat... modemu' :)

Mamiţuni spunea...

G.,
nu stiu cum e pe wordpress, dar pe blogspot, din ce vaz acu', c-am intrat, cu exceptia notabila pe marginea careia m-am hlizit, nu s-au pierdut comentarii.

Monis,
multumesc, sanatatea e mai buna decat , hm, toate!
Dar modemul merita si el un proverb!