duminică, 12 august 2012

Muţunau (sau Mamiţuni?) contra Noriel

Muţunau e toropit după baloane de săpun.
Nici Mamiţuni nu-i departe, ca dovadă că, după aruncarea pe fereastră a nu mai spunem câţi lei noi care circulă în ziua de azi, prin achiziţia de chistoale de baloane care crapă a doua zi după prima folosire, a perseverat în eroare, cumpând (e drept, cu oarece reducere) asta:
După un timp, când veni vremea să şi umblăm la "marea" jucărie, desfacem noi ce desfacem multele ambalaje, pân’ ce, la un moment dat, nevăzând mica şurubelniţă inclusă în set (subiect de altfel apreciat pozitiv!), Mamiţuni s-a dus s-aducă una din gospodăria proprie.
La întoarcere, constatarea a fost că lipsesc 3 şuruburi (din cele 5 indicate pe listă) şi 1 arc (din 3).
Mai montează dacă mai poţi. (şurubelniţe avem; de asemenea, oarece cuie; dar flecuşteţe mici, iaca, nu)

De obicei inventarierea pieselor componente din orice set proaspăt deschis e prima verificare pe care-o facem, dar în acest caz, pe fundal & din motive de răcnete extatic-nerăbdătoare, am omis, aşa că întrebarea emisiunii este: a greşit Noriel la numărătoare (posibil... caz în care mă-ntreb de ce-am greşit eu să cumpăr, că nu e chiar prima dată când regret...) sau Muţunau, în strânsă colaborare cu covorul cel lăţos, a contribuit la rătăcirea rapidă a celor câteva piesuţe? (perfect plauzibil, date fiind aptitudinile-i de coţofană vitezoman-uitucă).

Varianta de scris +/sau returnat +/sau schimbat (la care, evident, voi recurge) tot nu mă încântă, pentru că lipsa de piesuţe o fi remediabilă, dar timpul alocat subiectului, nu.

Niciun comentariu: