luni, 5 august 2013

Geografie Muţunautică aplicată

Versiunea reatebistică:
- Aşaaaa... şi aceea e staţia Progresorului...



Versiunea „am reţinut eu ceva, dar nu mai ştiu exact ce”. Locul faptei, la suprema derută, intersecţia dintre Moşii Vechi şi noua Cale a Moşilor.
- Mami, unde e Criminalul Vechi?

Ptiu, drace. Doar n-avem cablu. Unde te-oi fi uitat tu recent la Scary movie / Freddy / alţi exorcişti şi poltergeişti, că doar n-ai mai fost prin prea multe vizite?

Muţunau, mare iubitor de dialoguri instant, nu mai suportă suspansul.
- Unde e ăla vechi? Unde ziceai că e? Că ăla nou ştiu unde e, e pe la Unirii, dar nu trecem noi pe lângă el.

Hă?
E vreo nouă poveste sinistră în oraş, despre care eu nu ştiu, dat fiind că trăiesc în peşteră, sub 2 pietre, şi-s mai mereu deconectată de la canalele standard de ştiri?

O fi copilul paranormal, stil Minority Report?

- Criminalul Nou ştiu unde e.
Sau doar pisălog?


Începem ancheta.
- Ce e aia criminal?
Culmea ar fi să-mi răspundă „cremenal, ţaţo!”.
- Nu ştiu, răcneşte indignat Muţunau, care, în loc să primească răspunsul, se vede luat la împins vagoane întrebări.

- De unde...?
- De la tine.
Ptiu, drace - din nou.
Sunt o hoaşchetă şi m-a lăsat definitiv memoria. Ce criminal?
(oare vorbesc prin somn? iar?)

- Omuleţule, criminal e cineva care omoară oameni. Nu prea cred c-am avut noi ocazia să vorbim despre asta.
Da’ despre ce-om fi vorbit... totuşi...

Brusc, Revelaţia.
- Tribunal? Tribunalul vechi? Eram pe Splai când ţi-am arătat o clădire mare, pe partea cealaltă a Dâmboviţei?
- Dăăăhaaaaa!

Criminal... tribunal... tot pe-acolo...

Niciun comentariu: