duminică, 4 iulie 2010

Ce ar mai fi de spus, până una-alta

... că ieri a fost o zi taaare pe gustul lui Mamiţuni, cu întâmplări peste întâmplări şi deplasări şi plimbări şi hlizeli şi voie bună (şi, în general, fără dezastre majore)...

... că taaaare ne-am mai dori ziua asta repetată, mai des, dacă nu chiar zilnic...

... c-am reuşit, în mod miraculoso-planificat, s-ajungem la trei aniversări (Muţunau, captivat de prima, le-a spus tuturor sărbătoriţilor "La mulţi Ani, Sonia!", dar, cu amabilitate, n-a observat nimeni!)...

... că serbarea de la McDonalds i-a trezit lui Mamiţuni amintiri sinistre de tip iepoca de aur, dar şi o kilo-tonă de mândrie naturisto-beţivă, dat fiind că Muţunau a refuzat cu obstinaţie să-ngurgiteze orice mecdonaldisme, dar a ras, instantaneu, şampania pentru copii (explicaţia fiind că, momentan, e infinit de pasionat de bule!)...

... că e sinistru cât de săraţi pot fi cartofii prăjiţi oferiţi copiilor la mec...

... că Mamiţuni a ajuns pe măsuratelea la concluzia că bona chiar şparleşte sistematic de prin casă - dar numai ce-i trebuie momentan, cum ar fi zahăr şi orez (cu kilul!), căci, după cum ea însăşi a precizat, are parastas...

- că va trebui concoctată o strategie viabilă de înlocuire a bonei, rapid, pân' n-ajunge la concluzia că i-or mai trebui, momentan, şi altele de prin casă... (în condiţiile-n care, când a cerut ajutor sau îngăduinţă, a primit; ceea ce-nseamnă că reeducarea, dacă s-ar petrece vreodată, n-o să meargă cu binişorul... cel puţin nu în cazul nostru, cu bonă nesupravegheată peste zi)...

... că Mamiţuni meditează intens la posibilitatea de-a-i cumpăra lui Muţunau un pat cu etaj şi tobogan...

- că susnumitei Mamiţuni, fără legătură cu iniţiativa anterioară, i-a fost rău azi-noapte, de la nişte chifteluţe cu dovlecei (de, lăcomia se pedepseşte!) şi că, momentan, Muţunau, nedorind să adoarmă, face flotări prin pat...

A! Şi că săpăm toată ziulica, laolaltă cu pipicii albă-ca-zăpadici.

5 comentarii:

Belle de Jour spunea...

off topic
merci de mesaj
:)

Miha Furdui spunea...

wow, pat cu tobogan. ce idee super! si noi vrem!

Mamiţuni spunea...

Belle,
cu drag :)

Mihaela,
l-am vazut la Toyplex, in Militari Shopping Center. http://www.toyplex.ro/Mobilier_copii/Patuturi/Lemn/X/Patut_slash_tarc_Lars_%28fara_somiera%29
Si mai vazusem, demult, ceva asemanator la Kika - doar ca era de 15 ori mai scump...

Anonim spunea...

-sa nu-mi zici ca ale mele chiftelute cu dovlecei au produs raul?!
-vreau si eu un pat cu tobogan
-ti-am zis ca bonele sunt pericol!
-imi pare rau ca treci prin asta

Mamiţuni spunea...

Ayandari,
nu cred ca e de la chiftelutele tale :))
@pat cu tobogan: vezi linkul de la toyplex: http://www.toyplex.ro/Mobilier_copii/Patuturi/Lemn/X/Patut_slash_tarc_Lars_%28fara_somiera%29
@bone: hai ca n-or fi chiar toate naspa! mai am eu de cautat, atata tot.
@parere de rau: multumesc. cateodata, cand se aduna mai multe, empatia chiar e o mana de ajutor. multumesc.