joi, 14 martie 2013

Conspiraţia sabotorilor

Într-o veselă zi (mohorâtă cu spume şi urâtă ca porcu’, de altfel...) în care Muţunaul era pictat pe faţă cu dungi şi plasă de Spiderman, mi-a venit, reflectată de zâmbetul amuzat al unui trecător, IDEEA.


Să sabotăm, zic, această ordine exterioară plictisită şi gri! Ce tot atâta seriozitate, mutre obosite, haine anti-murdăritor închise la culoare, corectitudine politică, socială, cromatică, demografică şi mai ştiu eu de care. Ajunge!!!


Mâine-am să port o narcisă-n păr. (a rupt-o Muţunaul din ghiveci, pentru că şi el participă la Mişcare, în chip de conspirator-junior).

Tot mâine am să merg la piaţă pictată pe faţă. (încă nu m-am hotărât cu ce. oscilez între Sandy Bell şi Che Guevara)
Dacă plouă, o să fie de-a dreptul spectaculos.

Poimâine am să ies în parc cu un nas de clovn (făcut din hârtie albastră).

Iar răspoimâine cu o coroniţă de care am să leg două morişti din hârtie.

(Pictată pe mâini am ieşit deja - dar manifestul era timid...)

La inspiraţia furnizată de-un copiluţ din Bucureştii noi, prezent la cumpărături costumat în crocodil, aş mai ieşi, echipată în dinozaur (am găsit şi ce sunt, sunt un mix între Obositozaur şi Anchilozaur!), doar că tre’ să-mi fac costum.

Stimaţi co-conspiratori, ce-ar fi s-o punem de-un flash-mob etern?

4 comentarii:

Anonim spunea...

A,pai eu de 1 an, de cand l-am facut pe al meu, umblu deghizata intr-o camila obosita si asexuata, cu kg in plus ( din ce in ce mai putine, dar merge greu), imi tot fac calcule cum sa pun o vopsea in cap in aceeasi zi cu clatitul si cu uscatul, mi-ar trebui sa aflu cum pot sa incep sa ma deghizez in mine la loc...
Dar ideea e buna, pana una alta, un nas de clovn ar inveseli atmosfera. Multumesc!

Diana spunea...

Cred ca m-a lovit unda telepatica;deci de la tine venea :).Si eu m-am gandit fix azi cum ar fi sa existe o zi a neseriozitatii in care oamenii sa poarte ceva colorat peste griul/negrul cel de toate zilele.idee minunata!

Ralu' spunea...

Poti te rog sa faci poze cand iesi pictata pe fata? Celor din jur :D

Mamiţuni spunea...


Sunt dezamagita. Nimeni n-a percutat la moristile de hartie!!!
;0)

Anonim,
citindu-te, am oarece deja vu-uri si ma-ntreb daca nu cumva Mutunau are 1 an... Nu, n-are. Sforaie prea tare :)
Ref vopseaua de par - aceste cuvinte ne doare!
Dar nasul de clovn sigur va ajuta!

Diana,
Posibil, ca mi-am luat recent emitator :)
Cat despre ziua neseriozitatii, eu tind sa fiu de acord cu sarbatorirea zilnica a ne-zilei de nastere:
http://www.youtube.com/watch?v=6zxFlrxdwyY

Ralu'
nu prea e in spiritul blogului astuia, dar pot incerca, desigur.
(am prins oricum ideea... :) )
Cred ca vor arata cam ca astea: http://www.geekologie.com/2012/05/it-looks-like-you-face-is-flying-off-win.php
;)