vineri, 1 martie 2013

Premiul Liebster

Am primit acest premiu de la Mama din Era Vărsătorului şi de la Blo, cu tot cu seturile de întrebări aferente.
Mulţumesc, doamnelor, pentru nominalizare, premiu şi pentru întrebări.

Regulamentul
(ştiut fiind că toate premiile care se respectă vin cu regulament cu tot)
zice că tre’ să zic de la cine am premiu (zis) să mulţumesc (mulţumit), să scriu 11 lucruri despre mine pe care vreau să le afle şi ceilalţi (asta voi amâna...) să răspund celor 11 întrebări (mai jos) şi să emit altele (poate mai târziu, c-acu-mi cam cade capul de somn... din nou...?)
Iaca, în plus, l-am şi afişat. Pe premiu. Aşa, maimuţeşte.


De la Mama din Era Vărsătorului
1. De ce scrii pe blog?
Pro memoria. Mai ales.

2. Cum ai ales numele blogului şi ce înseamnă numele blogului pentru tine?
Mai degrabă spontan şi explicit (jurnal) şi spontan şi semi-misterios în materie de porecle.

3. Cum te relaxezi?
Aceste cuvinte ne doare.
Uitându-mă seara-n jur şi văzând că încă nu s-a dărâmat casa... ? (mă rog, apartamentul...)
Adică-n ultima vreme sunt foarte deficitară la acest capitol.

4. Ce muzician român recomanzi?
Nu ştiu să răspund. Nici dacă am vorbi de compozitor, nici dacă am vorbi de interpret, pentru că-n ultima vreme am fost atentă mai degrabă la muzicile compozitorilor de alte naţii...

5. Ce scriitor român recomanzi?
Pe Philip Ó Ceallaigh. Care nu e român, da’ nici mult nu mai are.
Pe Anamaria Beligan.
Şi pe Adriana Bittel, în special pentru prozele ei scurte. În rest, am consultat chiar şi lista de-aici, da’ nu pot susţine cu mâna pe inimă vreun alt nume anume. Întreabă-mă de actori şi de bloggeri!

6. Ce înseamnă iubire?
Muţunau înseamnă iubire.
Şi, dincolo de el, mai e şi privirea aceea directă, făr’ de vorbe, clară, completă şi răscolitoare, pe care-o schimbi, egal, cu câte cineva, fie doar din când în când..

7. Ce înseamnă fericire?
În ultima vreme, să pot face o pauză.

8. Cum arată lumea pe care o visezi?
Foarte viu colorată.

9. Ce culoare îţi place cel mai mult?
Oscilez între portocaliu şi turcoaz.

10. Care este mâncarea ta preferată?
Ciocolata. Nu, nu glumesc.

11. Cum ai vrea să trăieşti ultimii tăi ani pe pământ?
Fără poluare.



De la Blo (care nu-şi scrie întrebările, mrrrr):

 1. Remuşcări sau regrete
Mă bagi în semantică...
Regrete, da, o tonă, de obicei reciclate. Remuşcări mai puţin, că mă strădui să le elimin din vreme şansele de apariţie...

2. Ce vicii aveţi?
Bautura, tutunul şi femeile, desigur. Sau mai multe. Oricum, suma lor e constantă.

3. Când eraţi mici, ce voiaţi să vă faceţi când o să fiţi mari?
Eu, când eram mici, voiam să ne facem medic(i). Şi corăbier(i). Sau pirat. Sau toate astea la un loc.

4. Un motiv pentru care v-aţi trage pe loc o pereche de palme.
Paloarea....?

5. Cu ce vă încărcaţi bateriile?
De obicei, cu acid. În ultima vreme, cu nimic, din păcate, că-s în deficit.

6. Ce vă scoate din sărite?
(cât timp avem pentru expunerea răspunsului la întrebarea asta?)

7. De ce vă e cel mai frică în viaţă?
De moarte. De aia in vivo.

8. Ce vă place cel mai mult la poporul român?
Ăăă... unii dintre oamenii care fac parte din el.

9. Care ar fi cel mai frumos cadou pe care aţi vrea să-l primiţi de la partener?
Unu’ potrivit.
O vacanţă la schi, de pildă.

10. Ce v-aţi dori pentru blogul vostru?
Să-l pot continua.

11. Cea mai mare dorinţă pentru următorul an
Să fie lipsit de belele.

Niciun comentariu: