duminică, 15 mai 2011

Ceva e putred în Danemarca

Îmi dispar comentarii pe care le-am văzut/citit, dar pentru care n-am apucat să postez răspunsuri. Şi nu, nu sunt în spam, unde se mai duceau unele.

Îmi vin în minte cel puţin 4: unul de la MihaelaMaria, unul de la Maria Coman, unul de la matusa-cu-acte-în-regulă şi încă unul - ori de la Adriana Ciobanu, ori de la Raluca.

Am să dau cu praf de antiviruşi, că-ncepe să mă deranjeze figura.

Doamnelor, vă rog să scuzaţi inconvenientul, sper să apuc să identific cauza, să răspund mai prompt şi să nu se mai repete faza cu dispariţia comentariilor.

Post scriptum:
1. S-a ramolit Blogger. Lipsa comentariilor li se datorează:
Blogger Service Issues
Brett from blogger
Google Employee
The Blogger Team
5/13/11
We are very sorry that users are unable to publish to Blogger right now. We have rolled back the maintenance release from last night and as a result, posts and comments from all users made after 7:37 am PDT on May 11, 2011 have been removed. Again, we apologize that this happened and our engineers are working hard to return Blogger to normal and restore your posts and comments. We will post a report once this work is complete.
-The Blogger Team
.. şi cică se va remedia.
2. Nu numai Blogger-ul s-a ramolit.
Unora din comentariile lipsă le răspunsesem!

2 comentarii:

Adriana spunea...

da, a fost out of service tot blogger-ul. s-a creat mare panica ca deh, vreo 30 ore nu a functionat neam. la toata lumea au disparut postari si comentarii:(

Mamiţuni spunea...

Adriana,
multumesc pentru info.
Nu stiam c-a crapat sistemul!
Deci, sa ma consolez si sa declar pierdute comentariile alea. Ca nu-i prea vad reconstituind tot....