joi, 26 mai 2011

Obosită, somnoroasă, ocupată şi trişoare

... sunt eu.


(suprinsă aici, în exerciţiul foncţiunii, de către paparaţul Muţunau)

Azi, în mod miraculos, ’mnealui, (încă mucos, fir-ar!) a închinat steagul înaintea mea, astfel încât îmi pot resuscita un număr de postări nefinalizate (toate, retroactiv înfipte-n blog, au ora de postare 22:07!).

Poate fac chiar şi salata pentru mâine. (sau poate nu)

Am constatat că mi s-au întors şi comentariile pierdute, ceea ce, pe de o parte, mă bucură, şi pe de alta-mi accentuează un sentiment oareşcum orwellian la adresa lu’ blogspot. Mda.

3 comentarii:

MihaelaMaria spunea...

maiculita , da' scrisesi, nu te-ncurcasi!

Adriana spunea...

d-aia mi-au aparut brusc 7 postari in reader:D ai dat drumu', nu joaca;))

Mamiţuni spunea...

MihaelaMaria,
scrisei si eu cate ceva in fiecare zi, sa traiti! Doar ca n-apucai pan' acu' (atunci...) sa dau si enter!

Adriana,
daaaaa! S-a rupt conducta cu postari. :)