sâmbătă, 5 decembrie 2009

Caut donatori de petice viu colorate

Am făcut (subit!) o pasiune teribilă pentru aceste cotrenţe.

Iată ce propun ei (făcătorii de cotrenţe inegal(abil)e), pe sezoane:





Îmi plac pentru că sunt tembele, colorate, vii.

Şi, cum costă de-ţi cade păru’ din nas, nu am altă şansă (în viaţa asta) să-mi împlinesc visul peticito-turbato-cromatic decât via creaţie (imitaţie?) proprie. (Am răscolit în dulap. De la pantalonii scurtaţi de-a lungul timpului, aşa, de-un şort, am!)

2 comentarii:

Ralu' spunea...

Petice viu colorate n-am (si nici talentu' care ar fi justificat pastrarea lor de-a lungul timpului), da' am in schimb o nedumerire: cum adica de la pantalonii scurtati de-a lungul timpului? Te micsorezi? :P :)

Mamiţuni spunea...

Ralu',

:))))
Buna intrebare!!! (ia sa ma duc sa ma masor... nu.:)))
Din pricina conformatiei anti-manechin, trebuie sa-mi scurtez mai toti nadragii. Nu stiu de ce, am pastrat "poalele" taiate.
Deci remarca e pe dimensiunea extensiva (mai multi pantaloni), nu pe cea intensiva, cu mai multe scurtari :)))