miercuri, 20 aprilie 2011

Noi descoperiri blogăristice & bibliofile

Michelle, cu ale sale Tales from the quiver.Care Michelle, la 32 de ani, are 8 spre 9 copii. Ne va lămuri următoarea postare ce & cum.
Zice că de absolut fiecare dată sarcinile ei au sărit, toate, de 42 de săptămâni. Motiv pentru care adaugă şi că s-ar oferi obiect de studii!


Mămuca de 16 cetăţeni. Încă nu m-am prins cum o cheamă.
Pentru moment, mă fascinează pentru că, la cât sunt acum de uitucă, dac-aş avea atâţia copii, mi-ar fi cvasi-imposibil să ştiu pe dinafară care pe unde e.

Longobardul.

Asta e carte.
N-am terminat-o încă. (eu citesc, Muţunau îmi dă pagina (indiferent dacă-i sau nu momentul) şi, în paralel, nişte picioare-n nas. mă scot citind cu voce tare (mai puţin pasajele violente, nu puţine) şi pretinzând că-i o poveste pentru el).
Habar n-a(vea)m de niciunele despre epoca asta. Marco Salvator e fascinat de ea, şi cartea e o excursie în timp.
Pen’ cine mai bubuie ori tresaltă de curiozităţi medievale, iaca aici o sursă foaaarte interesantă de informaţii (neverificate).

Moştenitoarea tărâmului pierdut.

Tot carte. Alta. De data asta, excursie în India, Anglia, SUA (New York)...
Îmi place foarte mult cum scrie Kiran Desai. Am mai citit (demu-hu-hu-lt) Zarvă în livada de guave, care e mai suavă decât Moştenitoarea.

Ambele (Longobardul & Moştenitoarea) sunt captivante - ceea ce, pentru mine, zilele astea, e o calitate de căpătâi a oricărei cărţi de care (mai) reuşesc să mă ţin.

Cum când am citit?
Printre picături, zilele astea, cât am stat (iar!) acasă, pe motiv de nasuri-arteziană şi gâturi-tunătoare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ziua buna, Mamituni!!
Va urmaresc de ceva vreme- din umbra (sa tot fie un an si ceva) si trebuie sa spun ca sunteti MMiiinnunati!! Ce mai! portia de voie buna zilnica!! Iar strumful tau e grozav!!
deocamdata va pupacesc (ca vine sefu si vede ca mut buha), dar va astept cu noi postari!!
Sarbatori fericite!!

Mamiţuni spunea...

Anonim-care-ne-urmaresti-din-umbra,
ziua buna si tie!
Si bun venit la lumina :)

Multumim pentru aprecieri. Mai treci.
Sper ca nu te-a prins sef'tu :)
Sarbatori fericite si tie/voua!