marți, 5 aprilie 2011

Varii dialoguri, pe căprării

„În oglindă”, reintepretate:
- Mami, tu eşti bună?
(interogata mustăceşte)
- La ce te referi?
- Nu, nu eşti bună!
- OK... cum ai ajuns la concluzia asta?
- Pent’u că m-am supă’at pe tine!
- Ce anume te-a supărat?
- M-am supă’at pe tine pent’u c-ai fugit!
(cu juma’ de oră înainte, taman ce fusese placat rugby-eşte înainte să-şi continue sprinturile trecând de pe trotuar în stradă...)

Din categoria „Dumnezeu ştie despre ce e vorba”:
- Eu voiam o maimuţă din aia ma’ie, ca’ie nu cânta în gie’mană.
- Aha.
- Pent’u că nu avea bate’iie!

Limba muţunautică loveşte din nou:
- Ce face ventinaleto’ul?
- Ventilatorul? (noroc că uneori îşi indică obiectele de interes...)
- Nuuu, ven-ti-na-le-to-ul!!!

Alegerea profesională (momentană, riguros cântărită)

ar putea indica meteorologia...:
- Uite, (arată spre nori) vine fu’tunu’!

(...sau nu)

Corecturi:
- Ce faci, mânuţă mică?
- (indignat) Eu sunt Muţunau. Nu sunt mânuţă mică!

Alegeri:
- Ce vrei să mănânci?
- Punem pe masă muuuulte felu’i de mânca’ie!


Evadări din pat. Cotidian-serale. Picătura chinezească reîncărcată, în buclă.
Prima rundă:
- Maaaaamiii, v’ei să vii încoaaaaceeee!
(pus pe oliţă)
- Nuuu faaac caca!
- Mai stai şi aşteaptă, poate-ţi vine. Ştii, după aia poţi veni în sufragerie, să ne uităm la Twinkle-twinkle!
După 3 minute, un salt şi-un răcnet:
- Uiteeeee! Am făcut caca! Şi piiiipiiiii! Huuu’ieiiii! (hurray...)

A doua rundă:
- Maaaami, mai v’eau lapte!
Se livrează. Însoţit de speranţe, desigur, deşarte.

A treia rundă:
- Uite, m-am încălţat! (desigur, invers, dar cine să le mai numere...)

A patra rundă:
- Mmmm...am venit!
Bine c-am omis să-mi iau permis de port-armă. A patra rundă marchează momentu-n care-mi vine (sistematic) să mă-mpuşc.

A cincea rundă, deja vag chior de somn:
- Maaamiii...
(mami deja e zen, sorbind din sake. căci după a patra rundă, în lipsă de arme de foc, a încălzit chestii. lapte şi sake)

Niciun comentariu: