marți, 12 octombrie 2010

Din vremea recoltei

7 comentarii:

Sinziana spunea...

E Mutunau? Ce recolta el acolo? Macris?
Oricum, e o poza foarte reusita, desi stiu ca regula este sa postezi numai fotografii nereusite. Parca, nu?

Mamiţuni spunea...

Sinziana,
da, e Mutunau.
Ar fi trebuit sa se prezinte la cules de mere, cu cos cu tot, dar gresise directia.
Poza e facuta cu telefonul mobil si are o rezolutie extrem de slaba; in plus, omuletul e cu spatele la obiectiv, motiv pentru care am considerat fotografia drept calificata la nereusite. :)

Sinziana spunea...

Pai eu nu ma refer la calitatea tehnica a fotografiei. Ci la ce imi inspira. Are viata si atmosfera, nu e doar o replica high definition a unui crampei din realitate.

Anonim spunea...

Chiar si cu spatele e tare dulce.

Mamiţuni spunea...

Sinziana,
Aha, multumesc pentru lamuriri!
Mi=ai dat curaj sa pun si altele, tehnic nereusite in si mai mare masura decat asta!

mamasiiubita,
Multumim! :)

Anonim spunea...

Este blond cu parul cret??? Sa nu spui ca are si ochi albastri... Din ce se vede in aceasta fotografie calificata miseleste la nereusite, e mortal!

Mamiţuni spunea...

Mi,
da. Este blond cu parul "chieţ".
Dar nu are ochi albastri :)