sâmbătă, 11 septembrie 2010

Discuţiile se amplifică

Muţunau, dresat de bunică să spună multe lucruri, printre care şi unde şade, se-mpotmoleşte la capitolul scara blocului:
- Cine stă la scara B?
Omuleţul stă & cujetă un pic:
- Oamenii!


- Un’ te duci... ?
- La Tecuci!
- Bine, da’ hai să-ncercăm şi varianta "un’te duci tu răcuşor..."
- Mă duc, b’oa’că, să mă cu’c!
- Nu e „să mă-nsor?”
Muţunau, nedormit, extenuat şi irascibil, decretează:
- Mă duc, b’oa’că, să do’m!

Printre picături, iar enterocolită (cel puţin ăsta a fost diagnosticul medicului...). Nici pe departe cu manifestări atât de severe ca data trecută.
Evident că n-am ajuns la Signing. Poate data viitoare...

6 comentarii:

Unknown spunea...

bietul pui bolnavior! vad c signing e deja outdated, va intelegeti om cu om!

alina spunea...

e mortal! :) imi lipseste partea asta ... comunicarea influentata de poeziile si povestile bunicesti, of ...
sa va lasa-n pace enterocolitele si orice fel de bolesnita, va dorim!
si pupacim vorbaretul mic si mucalit!

ralus spunea...

ce faain!
am ras de m-am cracanat!

XoXo spunea...

intr-adevar haios foc!
da la noi e mai cu mot: "daca nu e ca mine eu dimisionez!!"

shmeny spunea...

sanatate la burtici!
bai, omul e un intelept. asta mi-e clar de mai multa vreme. este mortal ce zice el acolo. daca ii e somn omului, ce-l pune broasca sa se insoare?

Mamiţuni spunea...

Zoozie,
inca am mai putea beneficia de pe urma programului - sunt si cuvinte pe care le pronunta foarte clar, si momente in care nu intelegem nimic.

Alina,
daaaa!!! Are momente in care ne lasa cu gura cascata!
Cat despre influentele bunicesti (in principiu, folositoare la casa omului), poezioarele si zilele saptamanii si adresa vin la pachet cu alte naravuri de care ne-am putea lipsi...
Multumim pentru urarile de sanatate, le intoarcem!

Ralus,
ne bucuram c-ai ras!
(si noi!)

Xoxo,
noi nu dimisionam inca :))
(dar vom ajunge si acolo, ma gandesc!)

Shmeny,
multumim pentru urari!
Omul, intre noi fie vorba, este un escroc sentimental (deci oarecum mai inclinat spre actiune, nu spre contemplatie)
Voi reveni cu dovezi certe in acest sens!