miercuri, 8 septembrie 2010

Fast track kids - signing

Programul e interesant, îmi pare rău că n-am aflat de el anul trecut pe vremea asta. M-ar fi scutit de multe bătăi de cap.

Signing îi învaţă pe copiii între 6 luni şi 2 ani să comunice prin semne. În loc să ne enervăm că nu ne-nţelegem, dăm un pic din mâini şi ne lămurim mai repede. În plus, cântăm, ne jucăm, facem chestii drăguţe împreună.

Anul ăsta s-ar putea să fie deja cam târziu să ne înscriem, pentru că dumnealui deja vorbeşte.

Oricum, încerc să merg la lecţia introductivă de joi (săptămâna asta).

7 comentarii:

Unknown spunea...

stiam ca sunt si alte modele, de signing nu stiam nici eu... sa scrii repede impresii.

Unknown spunea...

nu modele, module; m-am ticnit... lasa ca merg io la serivici si ma trezesc :d

Anonim spunea...

Interesant ! N-am auzit de programul asta pana acum. Am vazut ca sunt programe pe categorii de varsta nu doar pentru limbaj. Daca afli ceva detalii, programe, de lucrat cu cei mici acasa as fi interesata si chiar bucuroasa daca le-ai mentiona aici. :)

Anonim Ea :)
Ps. Ma gandeam sa ma semnez cu numele meu dar deja ma recunosti asa :)
Anonim Ea, mami de un baietel la frumoasa varsta de 1 an si 3 luni :) Imi pare bine sa va cunosc ! Te citesc constant, din vestul tarii.

Zu spunea...

Eu am fost cu piticul, insa recunosc ca nu s-a prins prea mult de noi si nici eu nu am insistat- imi doream mai mult sa socializeze decat sa "semnalizeze".

ayandari spunea...

mi-ai dat o super idee, ne-am si inscris.Vineri merg la prezentare.Sar'na mult de tot, ce ne-am face fara gaselnitele tale?:-))
Sper ca ii va prinde bine cupilului meu cel vorbaret in chineza bebelusasca :-))
Voi cand mergeti?

g.cojocaru spunea...

chiar interesant. :) Ma tenteaza si pe mine sa o inscriu pe pitica.. dar de luna viitoare, ca tre sa astept sa faca 6 luni. ;)
Sa ne spui si noua cum a fost.

Mamiţuni spunea...

Zoozie,
n-am mai ajuns. Asa ca o sa scriu impresii de pe urma cercetarilor internetistice, daca si cand voi avea vreme de ele... :(

Anonim Ea,
Uite detaliile centrului din Timisoara: FasTracKids Timisoara Centrul 1 Zona: Punctele cardinale
Str. Popa Sapca nr.14, Etaj 1
Timisoara
CONTACT:
OVIDIU: 0723 603 528
Tel. fix: 0256 – 43 40 34
Email: timisoara1@ftk.ro
Nu stiu cat te ajuta - in mod cert insa ti-e mai aproape decat Bucurestiul.
In ceea ce priveste detaliile, sper sa revin cu informatii suplimentare dupa ce mai cercetez un pic. N-am reusit s-ajung la prima intalnire, se pare ca la a doua, nici gand.
Multumesc frumos pentru aprecieri. Incantata de cunostinta, sa-ti traiasca feciorul! Semneaza cu ce nume iti convine mai mult, ne recunoastem noi cumva :))

Zu,
din putina informatie acumulata, asta am inteles si eu, ca, daca nu exersezi intens acasa, te duci degeaba, pentru ca ora aia pe saptamana nu lasa, de una singura, mari urme.

Ayandari,
ma bucur ca ti-a placut ideea! Sa povestesti cum a fost.
Eu am incercat acum (la 2 ani) unele semne, si, din reactie, am dedus c-am fi fost cu totii mult mai fericiti daca incepeam mai devreme... Voi aveti, acum, un timp de care noi nu mai putem dispune.

G.,
sa stii ca se poate si de la 4-5 luni. Cu alte asteptari, evident, dar se poate. Am vazut filmulete cu copii de 5 luni facand semne.
Altfel, fireste, FTK va mai organiza si alte sesiuni.