joi, 16 septembrie 2010

Ţâc-ţâc!

Duminică i-am făcut nişte poze cu telefonul. Pentru că nu pricepea ce anume încerc să fac (doar pozele se fac cu camera foto, care-i mai mare!), se repezea la mine, încercând să înşface aparatul şi să mi-l ducă la ureche.
- Staaaaai, nu mişca, să-ţi fac poză!!!
Pozele, evident, au ieşit mişcate. Dar Muţunaul bagă procesul la cap şi, nu mai departe de ieri, îşi pune pătrăţoso-încadrator mâinile la ochi şi-şi anunţă bunica:
- Face poză! Ţâc-ţâc!



Mă mai lăsase masca în momentul în care, la auzul unei zbârnăieli telefonice buniceşti, s-a repezit la aparat, strigând:
- Ă’ta e mesaj! Acuma e mesaj!


Motivul de închis gura larg căscată de uimire (sau, după caz, de redeschis de râs!) a venit odată cu următoarele situaţii:
La un magazin, identifică litera T pe un afiş şi declară ritos:
- A’ta e T, de la bunica!!!

La telefon, vorbind cu mătuşa-cu-acte-în-regulă, aplică-n stil nuca-n perete (da-n scopul nobil de-a-şi lua la revedere) o replică mamiţunească:
- Mami te ’ube’te mu’t-mu’t-mu’t!

Nu le potriveşte el chiar pe toate!

6 comentarii:

MihaelaMaria spunea...

foarte simpatic mutunau, am ras:)

alina spunea...

:)))

XoXo spunea...

inceputul e promitator :)))))

g.cojocaru spunea...

multumim ca ne imoartasesti aceste momente de maxima genialitate. E tare rau, pustiu'!

ayandari spunea...

Mutunaul asta al tau ma face sa rad cu gura pana la urechi.Super tari perlele, excelent ca le notezi, va rade si el in hohote cand le va citi :-))

Mamiţuni spunea...

MihaelaMaria,
multumim! ne bucuram c-am putut starni zambete.

Alina,
nu? :)))

Xoxo,
daa.... asa s-ar zice!

G.,
cu placere. Daca nu le-as scrie, le-as uita. Avem o ampla traditie orala in familie, dar el e, cel putin in acest moment, atat de productiv incat depaseste puterile noastre memoratoare!

Ayandari,
lasa, ca nici cu Guguluf nu mi-e rusine!
Cat despre reactiile viitoare... vom vedea. Mai este pana cand o sa poata citi singur!