marți, 28 septembrie 2010

Ştirile pe scurt, iar

Am debutat grădiniţeşte. Cred. Asta pentru că-n prima zi (luni) am ajuns preţ de 2 ore, iar în cea de-a doua, deloc. Prezic un viitor luminos!
Ce să vezi, copilul s-a trezit târziu (se dusese la culcare inadmisibil de târziu, ce-i drept) şi am scăpat şi tramvaiul ăla care vine rar, a zis Bunica, deloc, dar absolut deloc pasiv-agresivă pe teme de grădiniţă (pfffiiuuuuu...)

Se prefigurează nevoia de-a angaja din nou bonă, ceea e nu mă umple de extaz.

Nu mai vreau la servici. Dar, despre asta, într-o postare viitoare.

În rest, ninge cu nori, pisica Tifsy (Tipsy) a p’ecat ’a g’ăădiniiiţăăă (când nu e în raza vizuală) şi ne-am apucat de ceea ce tehnic vorbind se numeşte spus minciuni.
Spre pildă, omuleţul a explicat detaliat cum a mâncat el orez cu lapte la grădi. În condiţiile-n care avem martori şi dovezi că meniul nu a conţinut aşa ceva.

Şi cred că mai erau de povestit varii chestii (din categoria „cum să faci 700km într-o singură zi, pe şoselele patriei”, din categoria „sper ca peste 20 de ani să am mai multă minte de-atât” şi din altele), dar, de obo, nu mi le mai amintesc momentan.

6 comentarii:

alina spunea...

Deci ii place, sa-nteleg? Chiar daca a fost in doza mica?
Tu, odihneste-te! E un ordin, da? :)

g.cojocaru spunea...

Presupun ca, chiar daca nu se manifesta, bunica este contra gradi. Probabil ca spera sa il "salveze" prin diverse tertipuri :P ... Ai mei mi-au zis clar: cresa (vorbeam de particulare)?? Maria nu e copil de dus la cresa! ... la 4-5 ani la gradinita, dar pana atunci e prea mica! De unde aceste concluzii, cand noi am mers si la cresa si la gradi?? ... si pe vremea aceaa erau toate o apa si un pamant.
Noi va uram sa ajungeti cat mai des la gradi si sa nu aveti probleme de adaptare! ... Aaaa, si la cat mai putine boli de colectivitate. Am inteles ca primul an e destul de dificil si ca reusesc sa se lipeasca cam de orice prind in zona. :(

Sinziana spunea...

Mamituni, nu sunt minciunele :). Sunt manifestari ale unei imaginatii debordante. E un semn de inteligenta, imaginatie si creativitate.
Succes la gradi!
Abia astept postarea cu serviciul. Ca si eu am facut pasul si dorm 4-5 ore pe noapte. Exact cum spuneai tu mai demult.

Unknown spunea...

vrei sa lucrezi de-acasa?Ai grija de-ti doresti, eu nu reusesc sa scriu cateva articole foarte scurte, ma tarai de o gramada de vreme :)

Mamiţuni spunea...

Alina,
e devreme sa ma pronunt, dar as indrazi sa spun ca da.
In rest, traiti, dom' general Alina, ma odihnesc, dar cam cand?

G.,
bunica se manifesta. Nu explicit, da' suficient de subversiv. Asta, in conditiile-n care nu se poate spune ca se ofera pe sine drept alternativa viabila.
In rest... o sa ma gandesc sa insir argumente pro si contra gradi, intr-o alta postare!

Sinziana,
de acord, manifestarile pot fi interpretate in linia indicata de tine. Da' tehnic vorbind tot minciuni se cheama! (chit ca nu poate fi vorba de intentie sanctionabila, ci doar de o interpretare mai aparte a realitatii...)
A venit postarea cu serviciul. Nu e inaltatoare...

Zoozie,
nu-mi doresc sa lucrez de acasa. Am testat, nu pare ca are cum sa-mi iasa. Imi doresc sa nu fie nevoie sa lucrez deloc (vise...) si sa apuc sa dorm!

ralus spunea...

=))